دسته گل عروس و مدل‌های مختلف دسته گل عروس در فصل زمستان

جستجو
آخرین بلاگ ها

دسته گل عروس و مدل‌های مختلف دسته گل عروس در فصل زمستان

29 آذر 1401 | توسط : مدیر کل

دسته گل عروس امروزه دارای انواع متنوعی می باشد. در هنگام خرید دست گل در فصل زمستان باید مواردی را مدنظر قرار دهید. در ادامه در خصوص این مورد اطلاعاتی را بیان می‌کنیم. عده ای از افراد بر این باور هستند که استفاده از گل مصنوعی در فصل زمستان بهتر از گل طبیعی می‌باشد. اما این باور کاملا اشتباه است. چرا که دسته گل عروس باید کاملا به انتخاب عروس خانم ها باشد. سعی کند قبل از اقدام به تدارکات عروسی از این موضوع مطلع شوید که عروس خانم بیشتر علاقمند به چه نوع گلی می‌باشد. تا در هنگام خرید بهترین تصمیم را اخذ نمایید. نکته ای که باید در هنگام خرید دسته گل عروسی به آن توجه داشته باشید، مدت زمان عروسی می‌باشد. اگر مدت زمان عروسی طولانی می‌باشد، در هنگام خرید گل برای عروسی دقت کنید تا از گل هایی استفاده نمایید که تا پایان زمان عروسی ماندگاری داشته باشند.

دسته گل عروس

گل به خودی خود بیانگر هزاران مفهوم زیبا می‌باشد. دسته گل عروس به تمام دوران عروسی حس و حال زیبایی را القا می‌کند. ساعاتی که در عروسی می گذرانید بسیار خاطره انگیز می‌شود. هر اتفاق حتی کوچکی، در عروسی به یک خاطره تبدیل می‌شود. در ادامه به مواردی که در هنگام خرید دسته گل عروس در فصل زمستان باید دقت داشته باشید اشاره خواهیم کرد. نکته ای که در هنگام خرید دسته گل عروس باید به آن دقت داشته باشید سایز گل می‌باشد. در هنگام خرید دسته گل دقت داشته باشید اگر دارای جثه ریزی هستید بهتر است از دسته گل هایی در اندازه های کوچک استفاده نمایید و یا اگر دارای جثه بزرگی هستید از دسته گل های بزرگتری استفاده نمایید.

میخک صدپر یکی از بهترین گل ها برای دسته گل عروس

گل میخک صد پر، جزو گل هایی است در تمامی فصول سال در دسترس می‌باشد. بوی این گل نزدیک به بوی ادویه است و یکی دیگر از ویژگی های این گل در مقایسه با گل های دیگر قیمت پایین آن می‌باشد. این گل در رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز و زرد موجود می‌باشد. همانطور که در بالاتر نیز عنوان کردیم استفاده از رنگ های تند در دسته گل عروس برای فصل زمستان بسیار مناسب می‌باشد. در نتیجه انتخاب این گل یک انتخاب بی‌نظیر میباشد. حتی اگر تمایل به استفاده از این گل در دسته گل عروس خود ندارید، می‌توانید از این گل در لابه لای گل مورد نظر خود استفاده نمایید تا جلوه بی‌نظیری را به گل های خود ببخشید.

گل نرگس زمستانی

گل نرگس زمستانی جزو محبوب ترین گل های مورد استفاده در فصل زمستان می‌باشد. این گل نظیر گل میخک در تمامی فصول سال موجود می‌باشد. گل نرگس در رنگ های سفید، صورتی، نارنجی و زرد موجود می‌باشد. ترکیب این گل ها یک دسته گل بی‌نظیر را تشکیل می‌دهد. در نتیجه با انتخاب این گل یک انتخاب فوق العاده خواهید داشت.

استفاده از گل آلاله در زمستان

گل آلاله یک انتخاب بی‌نظیر برای استفاده در زمستان می‌باشد. این گل نیز نظیر دو گل قبلی در زمستان به وفور یافت می‌شود و دیگر نگرانی از بابت پیدا کردن این گل نخواهید داشت. این گل جزو گل های زیبا و پرطرفداری است که به دلیل رنگ های فوق العاده ای که دارد، علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

دسته گل هایی با رنگ نقره ای، سفید و طلایی برای زمستان بسیار مناسب تر می‌باشند. سعی کنید در هنگام خرید دسته گل عروس در فصل زمستان حتما از رنگ های گرم استفاده نمایید. چرا که رنگ های سرد دارای جذابیت کمتری هستند. در هنگام خرید دسته گل بهتر است به گل فروش اعتماد کنید و اجازه دهید گل فروش با توجه به سلیقه و تجربه خود بهترین انتخاب را برای شما داشته باشد. بهتر است قبل از شروع به کار گل فروش، برای وی توضیح دهید که دقیقا به دنبال چه نوع گلی هستید و رنگ های مورد علاقه خود را با او مطرح کنید.

گل بیت اللحم یک انتخاب فوق العاده

این گل که به نام بیت اللحم شناخته شده است جزو گل های پیازدار در شمال آفریقا می‌باشد. نام دیگر این گل ارنتگال عربی است. این گل به صورت خوشه ای و یا دسته ای رشد می‌کند. از این گل بیشتر در بین دست گل عروس استفاده می‌شود شاید برایتان جالب باشد بدانید طول عمر این گل بسیار بالا می‌باشد و حدود سه هفته ماندگاری دارد. در نتیجه با استفاده از این گل در بین دسته گل عروسیتان می توانید یک جلوه بی‌نظیر از دسته گل را خلق نمایید. این گل اغلب در تمامی فصول سال موجود و قابل استفاده می‌باشد.

گل برفی مخصوص استفاده در برف

این گل معمولا در اواخر زمستان رشد می‌کند. این گل به همراه خود مژده بهار را می‌رساند. شکوفه های این گل به رنگ سفید می‌باشند، این سفیدی با سبزی حالت داری، که درون غنچه ها وجود دارد یک ترکیب فوق العاده را ایجاد کرده است. اگر به دنبال یک گل متفاوت و فوق العاده در دسته گل عروس خود هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از گل برفی می‌باشد. این گل به تنهایی جلوه بی‌نظیری دارد. اگر به فکر ترکیب این گل با گل های دیگر هستید می‌توانید با ترکیب گل رز و یا زنبق ترکیب فوق العاده ای را خلق نمایید.

گل رز انتخاب همیشگی عروسی ها

همانطور که قطعا می دانید گل رز یکی از گل هایی است که غلب عروس خانم ها در دسته گل عروس خود از آن استفاده می‌کنند. گل رز در تناژ رنگی متفاوتی عرضه می‌شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این گل وجود آن در تمامی فصول سال می‌باشد. اگر به گل رز علاقمند هستید، این گل یک انتخاب بی‌نظیر برای دسته گل عروس می‌باشد. توصیه ما به شما استفاده از رنگ قرمز این گل، در فصل زمستان می‌باشد. چرا که این رنگ در فصل زمستان جلوه بی‌نظیری را خلق می‌کند.

گل مومی یک انتخاب خاص

اگر به دنبال یک انتخاب ویژه و خاص هستید توصیه ما به شما استفاده از گل مومی در دسته گل عروس می‌باشد. ترکیب گل اسطوخودوس با گل های دیگر با نام گل مومی به فروش می‌رسد.  این گل در فصل زمستان وجود دارد و یک انتخاب بی‌نظیر می باشد.

خرید دسته گل عروس و گل آرایی مجلس عقد خود را به ما بسپارید تا با تجربه و تخصص یک مهمانی به یاد ماندنی را خلق نماییم. خانه عقد وانیا برگزار کننده مجالس عقد در بالاترین کیفیت ممکن می‌باشد. مدیریت این مجموعه با سرکار خانم مینا دهقان می‌باشد. با ما یک مهمانی خاطره انگیز را تجربه نمایید.